Friday, February 19, 2016

Петък



8:00 АМ
- Лелелееее, петък е. Довечера ще изляза на бар!

10:00 АМ
- Нямам търпение да дойде вечерта. Ще се пусна по Шишман. 

14:00 PM
- Може да мина през два бара.

17:50 PM
- Айдеее - 6 без 10! Не мога да пиша по клавиатурата, пръстите ми само щракат. Я да си пусна моята бивша любима песен - "Пеперуда" на Кати ...

19:10 PM
- Ми да, ще си взема майонеза, хляб и лютеница. Дет се вика - станах на човек благодарение на тази супер храна. Да си припомня малко студенските години. Така и така утре ще ме боли главата.

20:50 PM
-  Бялата ми тениска с усмихнатото жълто човече не е за пране. С нея ще съм. Много съм вървежен. Малеее...

21:05 PM
- Така! Бялата тениска. Парфюмът, който ми е за специални случаи. Коженото яке. Смигам си за късмет в огледалото. Готов съм. Обувам си обувките. Отключвам... Аааа!? ... Бутам врата и тя не се отваря... Аааа!? ... Бутам и пак не се отваря... Аааа!? ... Има някой отвън - виждам го през шпионката!! ... Ама ... той подпира вратата!? .. Аааа!? ... Това е Семейният живот, не ме пуска да изляза!

21:06 PM
- Нищо. И без това не ми се излизаше. Ще си гледам "София Ден и Нощ".




No comments:

Post a Comment